понеделник, 27 март 2017 г.

I am a Reader Book Tag

Здравейте!♥ Бях тагната да направя един много интересен таг! Благодаря на прекрасните Алекс и Викс от BookSweetLove ,че ме тагнаха и благодарение на тях сега тага е факт и в моя блог!♥ Аз от своя страна, ще го оставя отворен, за да може на всеки който му хареса, да го направи! Приятно четене!♥
***

1.Изберете една дума, която описва това да си читател?
-Да опишеш това да си читател, всеки си го интерпретира различно, но бих казала, че  за мен думата е "емоция". Книгите пораждат различни емоции у читателите, едни щастливи и весели, други тъжни и трогателни. Освен, че се пренасяш в различни светове и различни истории, аз изпитвам хиляди емоции, докато чета и потъвам в историята на книгата, някъде из между страниците ѝ.

2.Коя беше първата книга, която ви накара да се влюбите в книгите?
-Още когато бях малко дете, обичах да чета, макар и не редовно и доста рядко. Любовта ми към книгите, които чета в момента дойде на по-късен етап, преди може би 3-4 години, започнах да чета по тийн книги, но почти никога не посягах към фентъзито. Докато преди 1-2 години, срещнах някъде из интернет една поредица, която привлече вниманието ми или по-скоро проявих огромно желание да прочета, беше поредицата "Лукс" на Дженифър Л. Арментраут. Тя ме накара да обичам книгите, както никога до сега. Книгите от тази поредица може за някой да са поредната история, която не се откроява малко или много от другото тийн фентъзи, но за мен беше книгата, която отключи любовта ми към книгите и най-вече към фентъзи жанра, който чета сега и предимно само него, а книгата остави в мен следата за сантиментална стойност и любов към книгите.

3.Твърда или мека корица?
-Харесвам  и двете, така или иначе, те не променят самото съдържание на книгата, а то е най-важно!

4.Как четенето промени същността ви?
-Определено мога да смея да кажа, че той промени много неща в живота ми и моята същност. Научи ме да се вглеждам във всеки малък детайл, а не общо, да оценявам всеки малък жест, да ценя повече приятелството, да гледам на всички хора с разбирателство, даде ми много за размисъл и ме накара да се престраша да поемам рискове. 

5. Коя книга четете, когато имате нужда да се чувствате комфортно?
-Един клиширан отговор "Хари Потър" , също така книгите на Сара Дж. Маас. И един не толкова клиширан книгите на Лорън Кейт и Дженифър Л. Арментраут и поредицата "Саванти" от Джос Стърлинг, някак си докато ги чета винаги ми носят комфорт, утеха и щастие. Едно приятно и незаменимо чувство, което много малко книги, са способни да ти го дарят.

6.Кой беше човекът, който ви показа светът на книгите?
-Открих го сама, макар и семейството ми да четат, открих си го сама, те никога не са ме карали да чета, било то на сила или не. Сама проявих интерес към книжки още от малка и както до ден днешен вече смело мога да кажа, че те са неизменна част от моето ежедневие и живота ми.

7.Опиши идеалното си място за четене. 
-Щом става дума за четене, не мисля че имам големи предпочитания. Когато чета, изобщо не мисля къде е идеалното място, защото аз все едно се намирам в самата историята, някак си съм там и преживявам всички битки или трогателни моменти на героите, някак съм вътре в книгата и в самата история, която оживява пред очите ми, сякаш не виждам букви, а картини и действия, които рисува въображението ми.



8.Коя книга промени начина, по който гледате света? 
-До сега не съм срещала книгата, която да промени цялата ми нагласа за света и дали гледам различно на него, но може би има една книга, която си проправи път към сърцето ми и отвори вратички в съзнанието ми и това е "Цялата истина в мен" от Джули Бери (ревюто ми на книгата), в нея има много замисъл и мъдрости, за света на едно момиче, което живее във времена, където една тинейджърка сега едва ли би и се понравило и за хората, няма значени в коя година живеят, те не се променят. И това е само едно от нещата, които ме карат да се замислям за света и хората, а цялостната идея на книгата ти дава голяма доза размисъл.

***
Надявам се този таг да ви е харесал!♥ И отново благодаря на Алекс и Викс, че ме тагнаха, беше ми изключително интересно да го направя!♥
Споделете ми коя е вашата книга, която е променила същността ви или ви е накарала да се замислите по някакъв начин.♥
 Доскоро!♥


10 коментара:

  1. Много интересен таг и много хубави отговори! Пишеш невероятно! Надявам се и аз дя успея скоро да направя тага! :) Продължавай да ни радваш с хубавите постове!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти, за милите думи и подкрепата!^^ С огромен интерес ще се радвам да прочета и твоите отговори от тага! :)

      Изтриване
  2. Не само интересен, но и изчерпателен. Особено много ми хареса отговора на въпрос 7. Тагът ми хареса, написаното в него- още повече. :D :)

    П.П. Не мога да се стърпя вече. Ще взема да публикувам и моя пуст таг, та да не го мисля вече. :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Много ти благодаря!^^ Аз пиша каквото мисля! Радвам се, че ти е харесал! Аз очаквам скоро да го качиш, изгарям от нетърпение да видя, какво е твоето мнение по въпросите!^^

      Изтриване
  3. Отговорите ти наистина са пълни и доста хубави. Съгласна съм с всичко. Мога са кажа, че и аз сама исках да ми купуват книги, просто защото ми харесваха картинките отвън (имаше едни книжки с по 4 приказки вътре), но когато започнах да ги чета ми стана много интересно. Буквално бях УАУ! :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Разбирам те, аз като бях малка много обичах детските книжки, именно заради картинките, а когато ги прочитах още повече ми харесваха и исках да си купувам още книжки! :)

      Изтриване
  4. Здравей, супер готиният таг си направила. А книгата която ме накара да се замисля за много, неща и ми отвори очите за други е "Брит-Мари беше тук". 😊

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравей и на теб, много ти благодаря!^^ Аз искам много да прочета някоя от книгите на Бакман, тъй като не съм се докосвала до никоя от неговите и се замислих дали да не е "Брит-Мари беше тук" или "Човек на име Уве", определено ще дам шанс на някоя от тях, чувала съм само положителни отзиви.^^

      Изтриване
  5. Здравей❤ Радвам се, че направи тага толкова бързо, съжалявам, че коменрирам аз чак сега, но го виждам късно. За съжаление. Нямах никакво търпение да прочета отговорите на тези въпроси от хората, които тагнахме. Бях убедена, че ще бъдат невероятни и абсолютно изчерпателни, ето го и доказателството. Великолепна си! Продължавай да пишеш и приятно четене! :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Оо много ти благодаря за милите думи, радвам се, че ме тагнахте!<3 Приятно четене и от мен! :)

      Изтриване