сряда, 15 февруари 2017 г.

Поредици, които смятам да започна тази година.



 Здравейте! Днес реших да направя пост, в който ще споделя поредиците, които смятам да започна. (Просто мисля, че е крайно време да спра да ги отлагам.) :
..♥..

1. "Пърси Джаксън и Боговете на Олимп" - Рик Риърдън . Книга първа - "Похитителят на мълнии".
Чувала съм само хубави неща за поредицата, но все пак се въздържам да имам големи очаквания.
Не знам защо, но ми харесват повече старите корици.


..♥..

2. Разбий ме - Техере Мафи. Книга първа - "Разбий ме".
Като се замисля, не чета много антиутопии и затова тази трилогия ми се струва доста интересна така, че директно отива в TBR-а ми.


..♥..

3. "Лунните хроники" на Мариса Мейър. Книга първа - Синдер.
Мога да кажа, че българската корица много повече ми харесва, от оригиналната. И също така, наистина се вълнувам да я започна.


..♥..



 4. Трилогията Трил. Книга първа - Подменена.
Нямам представа от къде идва ентусиазма ми да прочета тази трилогия.  
Просто мисля, че ще е интересна.


..♥..

5. Реликвите на смъртните - Касандра Клеър. Книга първа - Град от Кости. 
Макар, че започнах книгата вчера (иии е уникална, нищо, че още съм в началото, но наистина ми харесва), и за това просто не мога да мина, без да я включа. 


..♥..

6. Сезонът на костите - Саманта Шанън. Книга първа- Сезонът на костите.
Не знам какво да очаквам от тази книга. Но искам да я прочета!


..♥..

7. "Любов под гибелна звезда" - Джоузефин Анджелини. Книга първа - "Любов под гибелна звезда".
 Харесвам YA книжките на издателство Intens и затова тази книга влиза в TBR-а ми, нямам никакви очаквания за нея, но пък ми се струва интересна.


..♥..

8. „Момчетата от академия „Алионби“ - Маги Стийвотър. Книга първа - "Пророчеството на Гарвана".
Не ми харесва българската корица и до колкото знам другите книги не са преведени и няма да ги превеждат. Ако ми хареса първата книга, то определено ще продължа да ги чета на английски.


..♥..

9. "Легендата - Мари Лу. Книга първа - Легендата".

Иии още една антиутопия, от толкова време искам да я започна, но никога не стигам до нея. :/ И тази година определено ще се опитам да я прочета.



..♥..

10. "Ясновидците" - Либа Брей. Книга първа- "Ясновидците".
Книга, която много, много, много искам да прочета и смятам да прочета! Изглежда интересна, времето в което се развива действието много ме заинтригува и общо самия сюжет. (Надявам се да успея, да я прочета тази година). Много ми допадат YA книгите на издателство Емас, надявам и за на пред да превеждат толкова интересни книги.



..♥..

Надявам се този пост да ви е харесал! Това бяха поредиците, които искам да започна (е поне планирам да започна)... но почти винаги при мен става така, че започвам книги и поредици, които изобщо не съм планирала да прочета, макар че ме чакат толкова много книги, които искам да започна. За хората, които са чели някоя от тези поредици, ще се радвам да изкажете мнението си за тях, ако желаете. :)♥ 

Няма коментари:

Публикуване на коментар